CBS AQUAMARIJN

vrijdag 3 februari 2012

Stagiaire in de lieveheersbeestjesklas

Komende week hebben de kinderen van de Lieveheersbeestjesklas geluk. Er zijn de hele week twee juffen in de klas! Er komt namelijk een juf stage lopen. In het stukje hieronder stelt zij zich alvast aan u voor:

Hallo,

Mijn naam is Kirsten Bouwkamp. Ik ben 20 jaar oud. Ik woon in Groningen, in de wijk Paddepoel.

Ik doe de PABO aan de Hanzehogeschool. Hier ben ik eerstejaars. Vanaf maandag 6 februari begin ik met stage lopen in de lieveheersbeestjesklas.
Van maandag 6 februari t/m vrijdag 10 februari loop ik een week stage. Daarna ben ik alleen op de donderdag aanwezig. Ik heb hier veel zin in.

Hiervoor heb ik een half jaar de PABO op Stenden gevolgd. In deze periode heb ik stage gelopen. Na dit half jaar ben ik vrijwilligerswerk gaan doen op mijn oude stageschool in groep 1 en 2 en in groep 5.

Ik hoop een leuke en leerzame tijd te hebben op deze basisschool.
Met vriendelijke groet,
Kirsten Bouwkamp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten