CBS AQUAMARIJN

dinsdag 6 december 2011

Nieuwe juf?



Dag,

ik ben Idelet van Dijken en ben de nieuwe juf in groep 1 / 2. Dat houdt in dat ik elke woensdag voor de Bijenklas sta en soms nog een extra dag. Sommige ouders kennen me al, want ik heb al heel wat handen geschud.

Omdat ik al een studie Maatschappelijk werk heb gedaan, kon ik de verkorte PABO volgen. Naast mijn part time baan in de wijkverpleging heb ik een man en een gezin met vier kinderen. Toch wilde ik een nieuwe weg inslaan en leren werken met kinderen. Na een jaar op verschillende scholen te hebben ingevallen, mag ik nu een vaste dag werken op de AquaMarijn.

Spreek mij gerust aan als u meer van mij wilt weten, of hoe het gaat in de klas. Het zijn ten slotte uw kinderen en ik ben trots dat ik hun juf mag zijn!


Hartelijke groeten,

juf Idelet van Dijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten